De ce grupuri inspirationale specifice în funcție de vârsta copiilor?
E clar ca dificultățile de la 14 ani nu sunt cu mult diferite de cele de la 12, 13 ani si că, dacă ne dorim să oferim părinților o perspectiva nițel diferită, vor reuși sa îi găsească aplicabilitate si când copilul va avea 16 sau 18 ani, însa, nu e vorba NUMAI DESPRE ACEST LUCRU.
Vă invit la ședințe de grup cu teme specifice în acord cu situații problematice cu care noi, părinții, ne confruntăm cel mai probabil în momentul în care începe așa numitul ”an terminal”, fiecare etapa având specificitatea ei.
Desigur că orientarea noastră, a părinților spre învățare va să fie una permanentă si susținută (am zis învățare si nu performanță), însă, în condițiile anului de ”trecere” suntem conștienți sau nu, lucrurile încep să se schimbe.
Vrem sau nu vrem, abordarea e una care, de cele mai multe ori, oferă EMOȚII NETRĂITE LA FEL celor doua echipe, părinți si copii. Oricum am privi, de cele mai multe ori, în cadrul acestui an (an terminal) vor exista dezamăgiri legate de faptul că, ”cealaltă echipa”:
– nu ia in serios eforturile sau timpul,
– nu ia in serios organizarea sau nevoia de relaxare,
– nu ia in serios odihna sau nevoia de comunicare.
Si astea sunt doar câteva exemple pentru a-mi facilita explicațiile delimitării clare a percepției celor două generații.
Prin urmare, nevoile copiilor si așteptările părinților nu pot fi discutate folosind aceeași explicații și aceleași tipuri de exemple elucidatoare la 10/ 14 ani ca la 18 ani. De aceea, am creat contextul ca, părinții celor trei categorii să se întâlnească în grupuri separate și să abordeze teme de discuții diferite, cel puțin din punct de vedere al perspectivei si argumentării.
Astfel vă invit să faceți parte din:
– Grupuri inspirationale pentru părinți ai copiilor în clasa aIVa
– Grupuri inspirational pentru părinți ai adolescenților în clasa aVIIIa
– Grupuri inspirationale pentru părinți ai adolescenților/ tinerilor în clasa a XIIa
Va urma!
Până atunci, de zâmbete autentice să aveți parte!