Permis de adolescent

Vă propun proiectul ”Permis de adolescent” menit să ofere o alternativă sănătoasă, constructivă, vindecătoare, inspirațională de petrecere a timpului liber dedicată adolescenților voștri.
Vă regăsiți în afirmațiile de mai jos?

  • ai acasă un adolescent sau o adolescentă in clasele V – VII?
  • te simți încurcat de felul în care a început să evolueze relația voastră, acum, în prag de adolescență?
  • are întrebări la care nu găsești cele mai bune răspunsuri sau iți este dificil să i le oferi?
  • petreceți din ce în ce mai puțin timp împreună, fie că nu prea aveți, fie că nu prea vă găsiți momentul sau acțiunea care să vă încânte pe amândoi?
  • vreți să ia decizii bune, dar simțiți că de multe ori ceea ce îi spuneți nu ajunge la el?

Și în sfârșit SUNTEȚI INTERESAȚI SĂ ÎL ÎNCURAJAȚI SĂ PARTICIPE la întâlnirile organizate în cadrul grupului de lucru – ”Permis de adolescent”?

permis de adolescent
Permis de adolescent
  1. Ce presupune Proiectul ”Permis de adolescent”
    a) Fă cunoștință cu tine – privește-te atât din interior cât și din exterior cu ajutorul celor din grup
    b) Emoțiile – cum contribuie ele la inițierea/menținerea unor legături trainice cu cei semnificativi pentru tine, inclusiv cu cei din grupul din care faci parte
    c) Rolul motivației în viața de zi cu zi sau cum faci ca să nu te mai dai bătut?
    d) Care este legătura dintre corpul tău și mintea ta și cum faci ca să ai grijă de amândouă?
    e) Care este secretul unei minți organizate?
  2. Cum se derulează
    Modulul I – 5 ședințe a câte 2 ore, desfășurate in grupuri de 7 – 10 adolescenți, fiecare o dată pe săptămână. Prin urmare, 5 săptămâni adolescentul va fi conectat la potențialul lui, într-un mod diferit de cele exersate până în prezent.
    Modulul II – în funcție de rezultatele evaluării părinților / adolescenților ca urmare a finalizării Modulului 1, la cerere.
  1. Care sunt avantajele
    – adolescenții vor exersa autocunoașterea, empatia, interesul, sănătatea, eficiența prin joc și descoperire
    – părinții vor avea ocazia să așeze pe informația proaspăt reorganizată în mintea adolescenților împărtășirea de experiențe sau insuflarea de valori, cărora până acum nu le găsiseră nișa potrivită să le impregneze
  1. Care sunt limitările
    – neacordarea de timp suficient în familie pentru înțelegerea, fixarea, exersarea informațiilor sau experiențelor trăite de către adolescenți la grup
    – minimizarea semnificațiilor emoționale cu care adolescentul vine acasă după o experiență de lucru cu sine
  1. Care sunt amenințările
    – lipsa consecvenței
    – răstălmăcirea sensurilor cu care au fost create/ săvârșite exercițiile de grup
  1. Ce oportunități oferă
    – un plus de responsabilitate conștientizat în ceea ce privește conexiunea cu el însuși
    – reliefarea satisfacțiilor pentru micile reușite și sărbătorirea progreselor înregistrate zilnic
    – timp de calitate petrecut cu cei de o vârstă, diferit de cel formal, de la orele de curs
  1. Care sunt costurile
    Pachet servicii – 600 ron/Modul 1
    1. Discuție de informare preliminară cu parinții, în limita a 15 minute telefonic sau WhatsApp
    2. Întâlnire cu părinții tuturor adolescenților, online, în vederea prezentării Modului I / identificării altor nevoi de analizat pe parcursul Modulului – 40 minute /- înaintea începerii proiectului ”Permis de adolescent”
    3. Pachet de 5 ședințe a câte 2 ore fiecare, săptămânal – destinate adolescenților
    4. Întâlnire cu părinții – evaluarea rezultatelor – online/40 minute/la sfârșitul Modulului I
    5. O ședință individuală cu familia, desfășurată online, având scopul de a puncta aspecte care necesită o atenție specială sugerate de părinți sau de Psideea*
    6. Ședințe de consiliere individuală la cerere – la sediul Cabinetului Individual de Psihologie Partene Diana Andreea /online sau la domiciliu beneficiind de 30% reducere față de prețul practicat la momentul solicitării

*acronim pentru psihologa Andreea – În lucru cu copiii de toate vârstele am învățat că raportarea la experiența trăită, învățată, intuită, experimentată alături, cu concursul, sub îndrumarea unei persoane anume necesită raportare facilă la aceea experiență prin numirea, împărtășirea ei cu alte persoane. De aceea am ales un nume specific.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *